Portugal – Sesimbra

Hej igen!

Äventyret fortsätter.

Det är sen eftermiddag, men alla soldyrkare har ännu inte lämnat stranden. Denna utsikt har alla gäster från sina balkonger.

I måndags gick jag till min favoritrestaurang, som heter Taberna do Isaias. Som på många ställen här i Sesimbra, så rensar och grillar de fisken utanför restaurangen. Ett väldigt enkelt ställe, men med mycket god mat. Man får köa utanför, tills det blir en plats ledig.

-> Läs hela inlägget

Grekland-Costa Navarino

Ja nu är vi igång med golfen.

Naturen här är sååååå otrolig.

Papper och information är på plats .

Ett fint apotek har de här………

…jag var inom och kollade sortimentet.

Vi var på Bay och spelade, starten blev lite uppskjuten p.g.a. regn men sen hade vi en fin dag där.

-> Läs hela inlägget